Pametno putno osiguranje
Planiraš prolećno putovanje u inostranstvu? Uzmi Pametno putno osiguranje - aktiviraj sad, plati kad se vratiš. Bezbrižna avantura može da počne!
Zašto je pametno?
Automatski se aktivira putna zaštita svaki put kad napustiš zemlju. Jednom aktivna usluga - pametna zaštita non stop!
Ne moraš da se brineš ukoliko dođe do promene plana ili iznenadnog otkazivanja puta, jer ne plaćaš ništa unapred, već samo za osigurane dane provedene u inostranstvu, putem A1 računa.
Odmah po povratku iz inostranstva, Pametno putno osiguranje se automatski deaktivira.
Cena osiguranja i gde važi?
Individualno
Grupno
Uključuje sledeće zemlje:
Uključuje sve zemlje osim:
Šta osiguranje pokriva?
Individualno/grupno
Medicinski troškovi:
- neophodnog lečenja u slučaju iznenadne bolesti ili nezgode
- medicinski neophodnog prevoza osiguranika
- troškovi repatrijacije
30.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
30.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
Troškovi potrage i spašavanja, uključujući troškove spašavanja helikopterom
Do 10.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
Do 10.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
Smeštaj za saputnika
Do 50 EUR
Po danu/7 dana po licu i po putovanju/Po putovanju za sva lica
Do 50 EUR
Po danu/7 dana po licu i po putovanju/Po putovanju za sva lica
Smrt usled nezgode
10.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
10.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
Trajni invaliditet
20.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
20.000 EUR
Po licu i putovanju/Po putovanju za sva lica
Individualno
Oštećenje ili gubitak
1.000 EUR
Po licu i putovanju
1.000 EUR
Po licu i putovanju
Grupno
Oštećenje ili gubitak
2.000 EUR
Po putovanju za sva lica
2.000 EUR
Po putovanju za sva lica
Individualno
Zamena usled kašnjenja prtljaga
100 EUR
Po licu i putovanju
100 EUR
Po licu i putovanju
Grupno
Zamena usled kašnjenja prtljaga
200 EUR
Po putovanju za sva lica
200 EUR
Po putovanju za sva lica
Popravka na licu mesta
Do 150 EUR
Do 150 EUR
Usluga vuče
Do 200 EUR
Do 200 EUR
Smeštaj u R. Srbiji ili inostranstvu do kraja popravke automobila
Do 70 EUR
Po licu, najviše 24h
Do 70 EUR
Po licu, najviše 24h
Nastavak putovanja
Do 30 EUR
Po licu
Do 30 EUR
Po licu
Zamensko vozilo
NE
NE
Povratak Osiguranika
Autobuska ili vozna karta
Autobuska ili vozna karta
Troškovi parkiranja
5 EUR
Po danu , najviše 5 dana
5 EUR
Po danu , najviše 5 dana
Šta još treba da znaš?
Pametno putno osiguranje za A1 korisnike nudi pokriće za razne rizike. Ne plaćaš učešće! Svi troškovi biće ti pokriveni do osigurane sume.
Možeš osigurati sebe ili celu porodicu. Biraš između individualnog i porodičnog (grupnog) osiguranja.
Za svako putovanje, ti biraš da li želiš osiguranje. Ako poželiš da ga otkažeš, lako to možeš učiniti na početku svog putovanja.
U saradnji sa našim partnerima iz Lamie i DDOR osiguranja, obezbeđena je korisnička podrška 24/7 za sve A1 korisnike osiguranja.
Aktivacija Pametnog putnog osiguranja nije moguća dok si u inostranstvu.
Više informacija o Uslovima za paket putnog osiguranja pogledaj ovde.
Ako uzmeš NEO24 Travel postpaid tarifu, dobijaš 24 dana individualnog putnog osiguranja, bez naplate. Saznaj više o tarifi!
Kako da se registrujem i aktiviram uslugu?
Najjednostavnije, aktiviraj uslugu putnog osiguranja online preko Moj A1 aplikacije ili odmah ovde na veb-sajtu.
Pokreni registraciju Pokreni Moj A1 aplikaciju Nastavi na veb-sajtuUz asistenciju naših savetnika registruje se i aktiviraj uslugu Pametnog putnog osiguranja online, bez obzira gde se nalaziš.
Pokreni VirtualMožeš da odeš do najbližeg A1 prodajnog mesta, registruj se i aktiviraj uslugu Pametnog putnog osiguranja.
Pogledaj naše lokacijeAko uzimaš novi postpaid paket kod nas sa 24 meseca ugovorne obaveze, pregledom tvoje korpe u delu Dodaci - možeš da dodaš Pametno putno osiguranje.
A kada kreneš na put...
-
Pametno putno osiguranje se automatski aktivira
Čim pređeš granicu Srbije, potrebno je da tvoj telefon sa A1 SIM karticom bude povezan se na mrežu lokalnog operatora. Pametno putno osiguranje se automatski aktivira za trenutno putovanje. Dobićeš SMS poruku koja te o tome obaveštava u narednih par sati.
Napomene:
-
Ukoliko ne želiš osiguranje za trenutno putovanje, možeš ga lako otkazati putem linka u SMS poruci.
-
Internet u romingu ne mora biti uključen.
-
-
Nakon puta, osiguranje se automatski deaktivira
Čim se vratiš u Srbiju, Pametno putno osiguranje se automatski deaktivira. Dobićeš SMS poruku koja te o tome obaveštava.
Za sledeće putovanje, ne brini. Pametno putno osiguranje se opet automatski aktivira. Putujemo zajedno.
Najčešća pitanja
- Proveri putem A1 Korisničkog servisa ili na A1 Prodajnom mestu da li su roming usluge aktivne na tvom broju putem kojeg si se registrovao/la za putno osiguranje. Da bi se osiguranje aktiviralo tokom putovanja potrebno je da budeš povezan sa tim brojem na mrežu lokalnog operatora u inostranstvu.
- Postoje dve tarife u zavisnosti od toga u koje zemlje putuješ - EVROPA i SVET. Pre putovanja proveri kojoj zoni pripada zemlja u koju putuješ. Proveri i da li se zemlja u koju putuješ nalazi na listi zemalja u kojima ne važi putno osiguranje (Severna Koreja, Sirija, Venecuela, Iran i Belorusija.).
- Pronađi potvrdu svog osiguranja. Dobio/la si je na e-mail nakon registracije. Savetujemo da ti tokom putovanja bude lako dostupna, jer u slučaju da ti zatreba pomoć na putovanju, biće ti potreban taj podatak. Ukoliko ne možeš da nađeš potvrdu, kontaktiraj Lamie korisnički servis, slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com i zatraži potvrdu.
- Uključi mobilni telefon
Da bi putno osiguranje za A1 korisnike bilo aktivirano, potrebno je da je tvoj mobilni telefon (mobilni broj za koji je vezano putno osiguranje) uključen i povezan na mrežu lokalnog operatora kada pređeš granicu Srbije/stigneš u inostranstvo. Internet u romingu ne mora da bude uključen. - Aktivirana putna zaštita i pokriće
Kada je tvoj mobilni telefon povezan na mrežu lokalnog operatora u inostranstvu, dobićeš SMS obaveštenje od Lamie da je tvoje putno pokriće i zaštita aktivirana. Možeš je jednostavno deaktivirati na početku putovanja, prateći uputstva iz SMS obaveštenja. Obaveštenje dobijaš čim se povežeš na mrežu lokalnog operatora u inostranstvu, a ukoliko putuješ u države koje se graniče sa Srbijom, poruku ćeš dobiti nakon 3 sata.
Kada se vratiš sa puta iz inostranstva u Srbiju, putna zaštita će biti automatski deaktivirana do narednog putovanja. Dobićeš SMS obaveštenje u trenutku kada pokriće za putovanje na kojem si bio/bila više nije aktivno.
-
ODMAH kontaktiraj LAMIE korisnički servis koji ti je dostupan 24 časa dnevno, 365 dana u godini:
- pozivanjem broja telefona telefona +381 60 79 99 900,
- slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com
Bez obzira kad i gde ti se desi osigurani slučaj - LAMIE pomoć je uvek na tvojoj strani.
-
PRIPREMI i navedi sledeće podatke operateru:
- ime i prezime,
- broj telefona i kontakt adresu u inostranstvu,
- vrstu bolesti ili nezgode i pomoć koja ti je neophodna.
- PRIDRŽAVAJ se uputstva koja dobiješ od operatera korisničkog servisa i bićeš zbrinut u najkraćem roku.
- PREDAJ NA UVID potvrdu o osiguranju lekaru koji te je primio.
-
Po pravilu, asistentska kompanija plaća troškove lečenja direktno zdravstvenoj ustanovi u mreži. Izuzetak čine troškovi:
- korišćenja zdravstvenih usluga van mreže, po uputstvu LAMIE korisničkog servira/asistentske kompanije,
- ambulantnog lečenja i lekova koje si eventualno sam/a platio/la.
- Zahtev za naknadu troškova (refundaciju) treba da podneseš u roku od mesec dana od dana završetka lečenja, odnosno povratka u zemlju slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com.
- Sve informacije u vezi sa refundacijom možete dobiti pozivanjem broja telefona +381 60 79 99 900.
Savetujemo da blokiraš svoj A1 broj pozivanjem A1 korisničkog servisa, kako bi sprečio/la moguće zloupotrebe. Pozovi Lamie korisnički servis ili pošalji imejl na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com kako bi prijavio/la gubitak telefona i da je broj blokiran. Pokriće će biti aktivno sve dok se ne vratiš u Srbiju. Kada se vratiš sa puta, obavesti Lamie korisnički servis slanjem imejla na a1putnoosiguranje@lamie-direct.com kako bi ti pokriće bilo deaktivirano.
Zona Evropa uključuje sledeće zemlje:
Albanija, Andora, Austrija, Belorusija, Belgija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Kipar, Češka, Danska, Estonija, Egipat, Finska, Francuska, Gruzija, Nemačka, Grčka, Mađarska, Island, Irska, Izrael, Italija, Kazahstan, Letonija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Malta, Moldavija, Monako, Crna Gora, Holandija, Severna Makedonija, Norveška, Poljska, Portugalija, Rumunija, Rusija, San Marino, Slovačka, Slovenija, Španija, Švedska, Švajcarska, Turska, Tunis, Ukrajina, Velika Britanija, Vatikan.
Spisak zemalja u kojima ne važi osiguranje:
Severna Koreja, Sirija, Venecuela, Iran i Belorusija.
Premija osiguranja se obračunava na dnevnom nivou, odnosno za svaki kalendarski dan proveden na putu van Srbije. Ako napustiš granice Srbije 1. u mesecu u 17h, a vratiš se u Srbiju 4. u mesecu u 8h, biće ti obračunate 4 premije. Postoje dve tarife u zavisnosti od toga u koje zemlje putuješ - EVROPA i SVET. Premije plaćaš zajedno sa računom za A1 usluge. Svaka pojedinačna (dnevna) premija će biti iskazana na A1 računu.
Grupni paket osiguranja je namenjen za više osoba (jednu dodatnu odraslu osobu preko 21 godine i petoro dece do 21 godine) koje su članovi istog domaćinstva (žive na istoj adresi).
Osiguranje za dodatne osiguranike važi samo ako putuju zajedno sa glavnim osiguranikom (osobom za čiji A1 broj telefona je vezano osiguranje).
Ukoliko želiš da promeniš plan iz individualnog u grupni, ili obrnuto, za sva tvoja naredna putovanja, potrebno je da zahtev za promenu pošalješ LAMIE korisničkom servisu na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com. Kada LAMIE korisnički servis obradi tvoj zahtev, na imejl ćeš dobiti potvrdu o promeni.
Promenu dodatnih osiguranika možeš učiniti kontaktiranjem LAMIE korisničkog servisa na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com i slanjem svih potrebnih podataka novih dodatnih osiguranika: ime, prezime, JMBG i datum rođenja.
Kada ti je promenjen neki od ličnih podataka koji su vezani za potvrdu o osiguranju (A1 broj mobilnog telefona, ime, prezime, imejl, adresa), kontaktiraj LAMIE korisnički servis na imejl a1putnoosiguranje@lamie-direct.com radi ažuriranja svojih podataka.
Putno osiguranje možeš otkazati u svakom trenutku. Zahtev pošalji LAMIE korisničkom servisu na imejl: a1putnoosiguranje@lamie-direct.com. Putno osiguranje nije moguće raskinuti ukoliko se nalaziš u inostranstvu i imaš aktivno pokriće.